服務銷售熱線:

(852) 6289-1789
sales@ptx.hk

一般查詢:

(852) 3105-0156
info@ptx.hk

地址:
長沙灣荔枝角道777號田氏企業中心3樓306室
(長沙灣港鐵站 B出口)

辦公時間:  
星期一至五: 早上9時至下午12時,
  下午1時30分至晚上6時;
星期六、日及公眾期假休息

© Intimex 2017 All rights reserved

泰美科技一日獲頒兩獎

2016-07-11

係剛過去既星期六,泰美科技非常充實,出席左兩個頒獎典禮。一方面,多謝關愛同仁會既提名,我地有幸能夠出席係柴灣青年廣場出席2016社團義務工作經驗分享會暨「社區愛心商戶」嘉許禮,並接受「社區愛心商戶」呢個獎項。呢個獎肯定左我地過去一年係服務社區方面既付出。當日既主禮嘉賓有社福署署長吳家謙先生同社團義務工作推廣小組召集人方競生先生,有數百名各個公司同機構代表出席,場面十分鼎盛。 而因著過去一年我地積極聘用殘疾人士、推廣殘疾人士就業既措施同提供適合殘疾人士既工種,我地同時出現係九龍城廣場舉行既「愛與望飛翔」2016閉幕禮,接受「愛與望飛翔」嘉許。當日既頒獎嘉賓為勞工及福利局局長張建宗先生,能夠從佢手中接過嘉許狀,實在係一個榮幸。 衷心希望我地做既一切,除左幫到社會上不同既人仕外,更能夠帶動業界其他公司效法,一齊為社會出力!大家一齊加油!